Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

G. I. JOE - PART 2..

Απ'τα πολλά πια κατάφερα να ξεχωρίσω ότι κάτι συνταρακτικό είχε συμβεί στο σχολείο του μικρού μου, ο οποίος γυρνώντας σπίτι αποφάσισε ότι μισεί τη μάνα του και ότι θέλει να μετακομίσει μαζί μου...Είπατε κάτι μήπως???

Τρελή απτην τρομάρα μου είπα στη θεία να του φτιάξει τη τσάντα του με λίγα ρούχα και αλαφιασμένη έφυγα να δώ τι έπαθε το βλαστάρι μου..Περιττό να πω ότι φθάνοντας με τον πύραυλο σπίτι τους σε 5 ολόκληρα λεπτά (κανονικές συνθήκες τέταρτο κ βάλε) βρήκα ένα μικρό θηρίο να με περιμένει στην είσοδο "γιατί δεν θέλει να την ξέρει αυτήν την ψεύτρα" ........................................................................
Ψύλλοι στα αυτιά μου μπήκαν γιατί το βλασταράκι μας δεν μας έχει συνηθίσει σε τέτοια, η λατρεία για τη μάνα του έχει καταντήσει ανέκδοτο και η θεία μου είχε μια έκφραση σαν να της έχει πέσει το ταβάνι στο κεφάλι και δεν ξέρει τι την βρήκε..Αποφάσισα να ξεδυαλύνω το μυστήριο διακριτικά και να αφήσω το Κωνσταντίνο να μου τα πει μόνος του..
Ευτυχώς δεν περίμενα κ πολύ (ανυπόμονη είπαμε ντεεε) και με το που φθάσαμε σπίτι το πουλάκι μου κελάηδησε και μου τα είπε όλα.....
Και μου πεσε και μένα το ταβάνι στο κεφάλι....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου