Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2016

Πέντε χρόνια πριν...
Πέντε χρόνια μετά...
Να διαβάζεις μετά από τόσο καιρό ξεχασμένες σκέψεις..ξεχασμένα περιστατικά...και να μεταφέρεσαι μαγικά πίσω σε αυτές τις στιγμές..Στο κλουβί με την τρελή...
Πριν λίγες μέρες μπήκα αισίως στην 31η χρονιά μου σε αυτή τη ζωή. Και όπως κάθε χρόνο έθεσα τους στόχους μου γι αυτή τη νέα χρονιά..Είμαι πάλι εδώ λοιπόν, ακόμα τρελή, ακόμα αδάμαστη, πιο κυκλοθυμική από ποτέ, δέκα κιλά βαρύτερη, παντρεμένη με δυο παιδιά πλέον...Ακόμα τρελαίνομαι για ταξίδια, αγαπώ το γράψιμο, δεν ανέχομαι την αδικία, την εκμετάλλευση και την όποια μορφή κακοποίησης.. 
Δεν ξέρω αν απ' όταν γέννησα έγινα περισσότερο ευαίσθητη ή περισσότερο άνθρωπος...
Ακόμα προτιμώ τη δική μου πραγματικότητα, τον δικό μου κόσμο, μόνο που πλέον άλλοι τρεις τα μοιράζονται μαζί μου..Γι΄αυτό και προσπαθώ να τα κάνω πιο όμορφα..
Ξεκινάω λοιπόν..δεύτερη φορά..πιο ώριμα και πιο κατασταλαγμένα..Καλό μου ταξίδι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου